Master Brand
ניהול מותגים ותוכן בדיגיטל
Portfolio
ברוכים הבאים לעולם שלי
עולם שבו עסקים מתעוררים לעולם החדש והופכים למותגים בדיגיטל והתוכן שלכם תופס את מרכז הבמה.
הכנתי לכם תיק עבודות שיתן לכם טעימה מתוך המסע שאליו יצאתי כמנהל מותג ותוכן בדיגיטל
אז, הדקו את חגורות הבטיחות והתכוננו לקבל השראה!
דוד אבוחסירא
מנהל מותג ותוכן בדיגיטל
יוצר תוכן ומפצח קריאטייב בסושיאל מדיה
מזהה את הטרנדים הכי חזקים ברשת
ומתאים אותם לקהל היעד שלכם
מיומנויות וכישורים
תמיד אהבתי ללמוד ולהרחיב את הידע שלי בכמה שיותר תחומים ובמיוחד בעולמות הדיגיטל.
במסגרת ההכשרה שלי למדתי להשתמש בכלי בינה מלאכותית ופלטפורמות דיגיטליות מתקדמות
כדי ליצור את הקריאייטיב המנצח עבור המותג שלכם.
קורסים והסמכות
יצירת תוכן
קריאייטיבי
ניהול קהילה
ניהול
רשתות חברתיות
כתיבה שיווקית
בניית אסטרטגיה דיגיטלית למותג
הגדרת חזון ומטרות המותג,
ביצוע אפיון ומחקר אסטרטגי על המתחרים בנישה של העסק, דיוק קהל היעד ובניית אווטאר מדויק (קלסתרון לקוח)
שם העסק:
“keeper”
חברת ״קיפר״ הינה פלטפורמה טכנולוגית אשר משדכת בין רצון האדם למצוא חניה(לקוח), לבין מחפש הכנסה(נותן שירות) שישמור על החניה עד להגעת הלקוח בעבור שכר
הבידול:
על מנת להיות שונים בענף באופן ברור, אנו בשלבים הראשונים נשים דגש לא להיכנס להתחרות ישירה מול אף גורם בענף. המוצר הינו חדשני, אך הפונקציות שניתן להוסיף למיזם יכולות להוות תחרות ישירה. בנוסף אנו מעוניינים ליצור חווית משתמש פורצת דרך כך שגם אם יקומו מתחרים במהלך השנים אנו נהיה שונים באופן הנגישות והנוחות ללקוח ולנותן השירות.
מרגע שנפגשנו "KEEPER" כבר לא עוד עסק,
הוא מותג שחי בדיגיטל !
הערכים של המותג
אמינות, מקצועיות, חדשנות, יוקרה,
שירות, הוגנות.
קהל היעד :
פלטת הצבעים:
קהל היעד שלנו הוא כל בעל רכב אשר נכנס בתדירות גבוהה למטרופולין ועם רצון לחסוך כסף, וזמן. המשתמשים חייבים להיות בעלי טלפון חכם.
כחול ולבן - צבעים אלו מזוהים עם מקומות המאושרים לחנייה ולשם כך מכוון המותג
משדרים אמונה, בטחון דיוק ואסתטיות ואלו משרתים את ערכי המותג
ועכשיו רק התחלנו..
תכירו את הסיפור האמיתי -
הכירו את אופיר, בחור צעיר שהשתחרר מהצבא ועבר לאחרונה לתל אביב לצורך עבודת החלומות שלו. אופיר מתרגש מחייו החדשים בעיר הגדולה, אבל יש בעיה אחת שמטרידה אותו, מציאת מקום חניה. הוא מבלה שעות בכל יום בנסיעה ברחבי העיר, בחיפוש אחר מקום להחנות את רכבו.
חבר ממקום עבודתו המליץ לו לנסות להשתמש בkeeper , מאותו רגע אופיר שכח מצרותיו, האפליקציה עזרה לו למצוא חניה במהרה. אופיר מתחיל לחשוב על כמה קלים החיים שלו היו אם כל הסביבה תשתמש באפליקציה.
אופיר מחליט להפוך את השימוש באפליקציה לחלק מחי היומיום שלו, מאושר ופרודוקטיבי יותר בעבודה.
וככה הסיפור שלי נראה במדיה...